PRZERWA URLOPOWA 28.07 - 09.08. 2022. WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W TYM OKRESIE BĘDĄ REALIZOWANE 11 i 12.08
Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
WSTĘP
Sklep internetowy jest prowadzony przez P.P.H.U. Sabina Modrzejewska w Kętach (32 – 650), przy ulicy Jana Kantego 11F, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Kęty NIP: 549 211 91 39, nr REGON: . Sklep internetowy prowadzony będzie pod adresem internetowym www.swiathodowcy.pl.
SŁOWNICZEK
Regulamin – jest to zapis zasad zakupów w sklepie internetowym.
Umowa kupna – sprzedaży – jest to umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Sklep internetowy – jest to sklep prowadzony przez firmę P.P.H.U. Sabina Modrzejewska za pośrednictwem Internetu.
Klient – osoba która wypełnia formularz zamówienia, w celu zawarcia umowy kupna – sprzedaży.
Dni robocze – są to wszystkie dni tygodnia.
Dostawca – jest to osoba, która dostarcza zamówiony produkt (Kurier, Poczta Polska).
Złożenie zamówienia – jest to wypełnienie przez klienta formularza zamówienia, oraz wysłania go za pośrednictwem Internetu do sklepu internetowego).
Przyjecie zamówienia – jest to odpowiedź sklepu internetowego, na przysłany formularz zamówienia, jest to też moment w którym dochodzi do zawarcia umowy kupna – sprzedaży.
Czas realizacji zamówienia – jest to czas w jakim sklep internetowy zrealizuje zamówienie od momentu wpłacenia, kwoty zamówienia na konto sklepu internetowego, a w przypadku wybrania formy płatności za pobraniem, od momentu przyjęcia i potwierdzenia przez sklep internetowy zamówienia, do momentu, kiedy sklep internetowy wyśle zamówiony produkt za pośrednictwem dostawcy (nie wlicza się czasu w jakim dostawca, dostarczy produkt na adres zamówienia).
POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU
SZCZEGÓŁY REGULAMINU
Produkty, które są prezentowane na stronie internetowej sklepu internetowego, nie są stanem magazynowym firmy. W przypadku, gdy klient zamówi produkt, którego sklep internetowy nie posiada na stanie magazynowym, sklep internetowy zobowiązuje się w przeciągu 3 dni roboczych (liczonych od dnia następującego po dniu w którym sklep internetowy przyjął zamówienie), poinformować klienta o fakcie wyczerpania zapasów.
Wszystkie ceny oferowanych produktów są cenami brutto (w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług, zwanej dalej ustawą o VAT). Ceny są podawane w złotych polskich (PLN).
Ceny nie zawierają kosztów wysyłki towaru.
Czas realizacji zamówienia, w przypadku opcji „za pobraniem” – 2 do 10 dni od dnia przyjęcia zamówienia, w przypadku płatności przelewem – 2 do 10 od dnia zaksięgowania wpłaty za produkt wraz z kosztami dostawy.
W przypadku, gdy klient wpłaci jakąkolwiek kwotę na konto sklepu internetowego, przed otrzymaniem potwierdzenia zamówienia, sklep internetowy zobowiązany jest zwrócić przelaną kwotę na konto klienta w przeciągu 3 dni roboczych, od daty poinformowania klienta przez sklep internetowy o niemożliwości wykonania zamówienia.
Koszty przesyłki zamówionego produktu, pokrywa w całości klient.
Sklep internetowy dostarcza zamówione produkty za pośrednictwem:
a) Kurier: (czas realizacji około 3-5 dni)
- paczka
- list
b) Poczta Polska: (czas realizacji około 7-10 dni)
- paczka
- list
Sklep Internetowy, realizuje zamówienia, płatne przelewem na konto sklepu internetowego lub za pobraniem.
Wpłata za zamówiony produkt, powinna zostać uiszczona na konto sklepu internetowego : 02 1600 1462 1809 9092 0000 0001
Wpłata powinna obejmować cenę podaną przy zamówionym produkcie, plus cena usługi dostawy (cena jaka ma zostać wpłacona za zakupiony produkt, klient otrzyma w potwierdzeniu zamówienia).
W tytule przelewu klient powinien podać produkt za jaki uiszcza wpłatę.
Sklep realizuje zamówienia od 2 do 10 dni licząc od daty, zaksięgowania na koncie sklepu internetowego kwoty zamówienia, lub w przypadku opcji płatności za pobraniem, od daty otrzymania potwierdzenia zamówienia przez sklep internetowy.
Klient, który zawarł umowę kupna – sprzedaży z sklepem internetowym, może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od daty wydania przez sklep internetowy zamówionego produktu (data wydania produktu, jest to dzień w którym klient otrzymał przesyłkę od dostawcy). Klient może odstąpić od umowy, nie podając przyczyn, do rozwiązania umowy wystarczy, aby klient wypełnił oświadczenie o odstąpieniu od umowy, i wysłał wypełnione oświadczenie drogą e – mail, lub za pośrednictwem poczty na adres sklepu internetowego w nieprzekraczalnym terminie 10 dni. Zwrot zamówionej rzeczy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż do 14 dni, od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności przedmiotu sprzedaży z umową, powinno nastąpić na piśmie (drogą e – mail, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej). Klient w terminie 14 dni otrzyma decyzję o uznaniu, bądź nie uznaniu reklamacji.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, klient otrzyma nowy towar, w przypadku, gdy zakupiony (i reklamowany) towar będzie wyczerpany, sklep internetowy zobowiązuje się zaoferować inny produkt (w podobnej cenie) lub zwrócić cały koszt jaki klient poniósł przy zakupie i reklamacji wadliwego towaru.
Sklep internetowy ponosi koszty transportu reklamowanego towaru.
W zakresie uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu klient powinien sporządzić w obecności dostawcy produktu protokół uszkodzeń.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, mają zastosowanie:
a) Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964r. Nr 16, poz. 93),
b) Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r., Nr 141, poz. 1176),
c) Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. z 2000r. , Nr 22, poz. 271),
d) Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002r. Nr 144, poz. 1204)
e) Ustawy o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
f) Ustawa Prawo przewozowe (Dz. U. z 1984r. Nr 53, poz. 272).
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 lutego 2011r
W przypadku sporów, sądem właściwym, jest sąd właściwy wg kodeksu postępowania cywilnego.
Dane osobowe, które klient podaje w formularzu zamówienia, są chronione i nieudostępniane osobą trzecim, dane osobowe Klientów, sklep internetowy wykorzystuje wyłącznie do realizacji zamówienia. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności w przypadku błędnego podania danych osobowych klienta.
Każdy klient powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
_____________________________
(Miejscowość, Data)
_____________________________
(imię i nazwisko klienta)
_____________________________
(adres klienta)
P.P.H.U. Sabina Modrzejewska
ul. Jana Kantego 11f
323-650 Kęty
OŚWIADCZENIE
o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość
Niniejszym oświadczam, że na podstawie art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271, z późn. zm), odstępuję _____________
___________________________________________________________________________
zawartej w dniu _______________________________ z P.P.H.U. Sabina Modrzejewska .
______________________
/podpis Klienta/
Imię |
|
Nazwisko
|
|
Adres 1: ulica wraz z numerem
|
|
Adres 2: miejscowość wraz z kodem pocztowym |
|
Telefon kontaktowy |
|
Adres e-mail (na ten adres wysyłane będzie potwierdzenie zgłoszenia reklamacji) |
|
Login (albo nick użytkownika) |
|
Nr transakcji/nr zamówienia |
|
Data transakcji |
|
Data otrzymania towaru |
|
Przedmiot zamówienia |
|
Przyczyna zwrotu
|
|
Opis dostrzeżonych niezgodności lub zastrzeżenia co do towaru
|
|
W przekonaniu użytkownika niezgodność towaru wynikła z następującej przyczyny
|
|
W ramach reklamacji domagam się: wymiany na inny produkt, zwrotu pieniędzy (prosimy wpisać wybraną opcję). |
|
kwotę zwrotu proszę przekazać na następujący rachunek bankowy (wypełnić w przypadku żądania zwrotu pieniędzy) |
|
Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem i warunkami reklamacji |
|
Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej ze sklepu internetowego |
|
Data wypełnienia formularza |
|
Podpis |
|